مرکز پاورپوینت اکران

پاورپوینت مهندسی پاورپوینت پزشکی پاورپوینت انسانی پاورپوینت درسی پاورپوینت هنر پاورپوینت آموزشی پاورپوینت عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فایل، داشتن سوال، پیشنهاد، انتقاد، مشاهده فایل انحصاری خود در فروشگاه و نیز سفارش ساخت پاورپوینت جدید، به شماره تلفن 09141594468 پیامک بزنید تا سریعا رسیدگی شود.

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد - 8 اسلاید

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد - 8 اسلاید

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد

مدیران درباره عملکرد کارکنان زیاد صحبت می کنند.

همواره برای دستیابی به اهداف اجرایی، رسیدن به سطوح عملکرد بالاتر ، و اطمینان از اینکه کار افراد به اهداف سازمان کمک کرده و آنرا پیش می برد، فشار وجود دارد. مدیریت عملکرد فرایندی است که برای مدیریت این عملکرد استفاده می شود.

 

سؤال اصلی اینجاست که، "یک کارمند چقدر از مهارتهای کنونی خود استفاده می کند، و تا چه میزان به نتایج مطلوبش دست می یابد؟"

معمولا پاسخ در فرایند ارزیابی عملکرد یافت می شود، که مدیران برای اینکه بگویند کارمندی وظایفش را چقدر خوب انجام داده است نیازمند داده های سختی هستند.

گرچه چیزی که غالبا در این ارزیابی مفقود است اطمینان یافتن از این است که کارکنان کار درست را انجام می دهند. بطور کلی، ممکن است یک عضو تیم بسیار سخت کوش و فداکار داشته باشید، اما اگر وی روی چیزهایی کار نکند که مقصود سازمان را پیش می برد، موضوع چیست؟

 

اینجاست که شاخص های کلیدی عملکرد وارد صحنه می شوند، و هم در سطوح سازمانی و هم در سطوح فردی اعمال می شوند. در سطح سازمانی، شاخص کلیدی عملکرد KPI) ) یک معیار قابل سنجش است که منعکس کننده میزان دستیابی یک سازمان به اهداف و مقاصد تعریف شده می باشد.

پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد

 

برای مثال، اگر چشم انداز شما ارائه خدمات مشتری برتر باشد، بنابراین KPI  ممکن است تعداد تماس برقرار شده با پشتیبانی مشتری که تا آخر هفته، بدون رسیدگی باقی مانده است را هدف قرار دهد. با نظارت بر این شاخص، می توانید مستقیما بسنجید سازمان تان چقدر به هدف بلند مدت خود که ارائه خدمات منحصربه فرد به مشتری است، دست می یابد.

هرچند، اگر KPI  نامناسب باشد، رفتارهای حاصل ممکن است ضدبهره وری باشد. برای مثال، با استفاده از همان هدف ارائه خدمات مشتری برتر، نخستین KPI  که غالبا به ذهن می اید تعداد شکایت های دریافت شده از طرف مشتریان است.

 

ممکن است بطور حسی فکر کنید که هرچقدر شکایت های کمتری دریافت کنید، خدماتی که به مشتری ارائه می کنید بالاتر است. این لزوما درست نیست: ممکن است علت شکایت های کمتر این باشد که مشتری های کمتری دارید، یا چون مشتریان قادر به دسترسی به خدمات پشتیبانی نیستند.

اگر یک قدم به جلوتر رویم می بینیم که گرچه انتخاب KPI های صحیح برای ارزیابی عملکرد کسب و کار سازمانها مهم است، به همان اندازه تعریف KPI ها توسط خود مدیران و کارکنان برای اعضای تیم شان بسیار مفید است. درحقیقت، وضعیت ایده ال وقتی است که KPI ها از سطحی به سطحی در سازمان جاری می شوند (در واقعیت، اگر سازمان سطوح زیادی داشته باشد ممکن است این کار غیرعملی باشد). این کار به افراد کمک می کند به طریقی کار کنند که فعالیتهای شان در راستای استراتژی سازمان باشد.

 

اهداف کارکنان و KPI ها

 

بنابراین بخشی از مدیریت عملکرد تعیین اهداف با اعضای تیم تان است. این کار ممکن است در فرایند ارزیابی رسمی انجام شود، اما لزوما چنین نیست. عامل مهم این است که اهدافی که تعیین می شوند با استراتژی واحد یا بخش، که به نوبت مطابق با استراتژی کلی سازمان است، مطابقت داشته باشند.

این امر پیرو مثل رایجی در مدیریت است که می گوید، "هر چه سنجیده شود انجام می شود". اگر هدفی را حول یک نتیجه معین تعیین کنید، احتمال وقوع آن نتیجه خیلی بالاتر است، فقط بخاطر اینکه به مدیریت و سنجش نتایج متعهد بوده اید. 

وقتی که هدف کارمندی برحسب KPI سازمانی تعریف می شود، مطمئن خواهید بود کاری که وی انجام می دهد کاملا با اهداف سازمان انطباق دارد و این ارتباط مهم بین عملکرد کارکنان و موفقیت سازمانی است.

اجازه دهید نمونه ای از نحوه ارتباط هدف کارکنان با استراتژی سازمانی ارائه کنیم:

 

  • چشم انداز سازمانی– شناخته شدن بخاطر خدمات برتر و رضایت مشتری.
  • هدف سازمانی – کاهش تعداد مشتریان ناراضی تا 25%.
  • KPI سازمانی – تعداد شکایتهای مشتری که در پایان هفته حل نشده باقی می ماند.
  • هدف عضو تیم – افزایش تعداد رسیدگی رضایتبخش به شکایتها تا 15% این دوره.

برای رفتن به سطح بعد، هدف هر کارمند باید حداقل یک KPI مرتبط باشد. چگونه بطور ویژه، بطور منظم، می سنجید که آیا این شخص به هدفش رسیده است یا نه؟

  • KPI عضو تیم – تفاوت درصد هفتگی شکایتهای رسیدگی شده که به مشتریان راضی درمقابل مشتریان ناراضی منجر می شود.

از سؤالات زیر برای تعریف KPI های موثر استفاده کنید:

 

شناخت زمینه

  • چشم انداز تعریف شده برای آینده چیست؟
  • استراتژی چیست؟ دستیابی به چشم انداز استراتژیک چگونه خواهد بود؟
  • اهداف سازمان چیست؟ برای ادامه حرکت در جهت استراتژیک چه کارهایی لازم است انجام شود؟
  • عوامل مهم موفقیت چیست؟ برای دستیابی به این چشم انداز باید روی چه چیزی تمرکز شود؟

 

تعریف KPI ها

  • چه معیارهایی نشان خواهند داد که شما چشم انداز و استراتژی را با موفقیت دنبال می کنید؟
  • چه تعداد معیار باید داشته باشید؟ (کافی، اما نه خیلی زیاد!)
  • هر از چندگاهی باید اندازه گیری کنید؟
  • مسئول این سنجش کیست؟
  • این معیار باید چقدر پیچیده باشد؟
  • چه چیزی را باید بعنوان مبنا استفاده کنید؟
  • چگونه مطمئن می شوید که این معیارها، منعکس کننده محرک های استراتژیک برای موفقیت سازمانی هستند؟
  • این معیارها چگونه می توانند تقلب شوند، و چگونه از بروز این مشکل جلوگیری می کنید؟

    پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد

  • اگر این معیار استفاده شود، چه انگیزه های خطا و منفی پدید می آید، و چگونه مطمئن خواهید شد این انگیزه های خلاف بوجود نمی آیند؟

    متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد است؛

    برای دانلود کل پاورپوینت مدیریت عملکرد و شاخص‌های کلیدی عملکرد از لینک زیر استفاده کنید:



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Performance-Management-and-KPIs_2113557_5970.zip2.3 MB